سوهان ساعدی نیا مهر و ماه 

شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که مجتمع مهر و ماه را برای تفریح و یا استراحت در مسیر طولانی سفرهای خود، انتخاب کنید. این مجتمع تجاری و توریستی در حاشیه اتوبان خلیج‌فارس تهران و در فاصله ۶ کیلومتری شهر قم قرار دارد. مهر و ماه در دو طبقه بزرگ و مجهز، دارای چندین رستوران و فودکورت، کافه، پاساژ و فروشگاه‌های لوکس و همچنین یک سوپرمارکت بزرگ و کامل می‌باشد.
علاوه بر این امکانات، دسترسی به بانک، پمپ‌بنزین، پارکینگ، اتاق کودک، نمازخانه و سرویس بهداشتی عمومی بزرگ و کاملاً تمیز نیز برای عموم فراهم‌شده است.

فروشگاه محمد ساعدی نیا در مهر و ماه، یکی دیگر از برندها و فروشگاه‌هایی ست که امکان خرید سوهان، گز، نوقا، دراژه، چای و ... را امکان‌پذیر می‌کند.

طراحی فضای داخلی مجتمع بسیار شیک و زیبا می‌باشد. یک حوضچه جذاب در وسط سالن تعبیه و اطراف سالن نیز با گل و گیاهان رنگارنگ تزیین‌شده است.
مجتمع خدماتی مهر و ماه، فضای سبز دل‌نشینی دارد به‌طوری‌که اگر تمایل به استفاده از امکانات داخل ساختمان را نداشتتید، می‌توانید با استراحت در فضای سرسبز محوطه، علاوه بر لذت بردن از آن، خستگی مسیر را از تن خارج کنید.

مجتمع مهر و ماه | خرید سوهان ساعدی نیا در مهر و ماه

خرید سوهان ساعدی نیا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که در طول سفر، فرصت تهیه‌ی سوغاتی و یا هدیه، را برای عزیزان خود نداشته‌اند. شما با مراجعه به این فروشگاه در مجتمع مهر و ماه می‌توانید انواع سوغاتی‌ها ازجمله سوهان و گز را خریداری نمایید.

:اطلاعات تماس این مجتمع رفاهی به شرح ذیل می‌باشد

  • تلفن: ۳۱۸۳-۰۲۵
  • آدرس: قم، کیلومتر ۶ بزرگراه قم-تهران (نمایش روی نقشه)
  • ساعات کاری: تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل
  • وب‌سایت: mehromahcomplex.ir

همچنین در صورت ضیق وقت این امکان برای شما فراهم است که بتوانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان به‌صورت آنلاین سایر محصولات ساعدی نیا را از فروشگاه مغزبار سفارش دهید. هم‌زمان با رسیدن شما به مقصد، بسته سفارشی‌تان نیز رسیده است.❤️